Beragadt/befagyott kézifék
Aki még nem tapasztalta, az majd fogja, hogy az eredeti gyári kézifék megoldás néha problémákat rejt magában. Elsősorban télen, amikor bejönnek a mínuszok. A kézifék beragad, a hátsókerék beáll. Ha szerencsénk van, akkor kevés km után a súrlódás hatására kopik annyit a betét, hogy elengedje a beállt kereket, de ha nincs, akkor sürgősen érdemes beállni egy mélygarázsba, ahol plusz fokok vannak. Más megoldás nem nagyon van ott helyben. Emellett roblémát okozhat még a hátsó keréken a kézifék modul koszolódása, ami miatt a szabad mozgás akadályozott, így a fék nem, vagy nem teljesen old ki.
A befagyásos probléma a bowdent vezető "csőrendszer" (ábrán a 3-as) végének a kialakításánál keresendő.
Az íves, és nem kellően szigetelt kialakítás miatt a pára vagy a kondenz víz megtelepszik benne, ami aztán télen bele is fagy.